О проекте
Расширенный поиск
Меню
Пополнить коллекцию
Рубрикатор
Последние поступления
Словари
Наши сервисы
Вакансии для экспертов
Учебные материалы
Другие публикации
Помощь студенту
Назад
Рефераты
Дипломные работы
Магистерские диссертации
Отчеты по практике
Ответы на вопросы
Курсовые работы
Курсовые проекты
Практические задания
Эссе
Защитная речь
Доклады
Учебные пособия
Контрольные работы
Методички
Лекции
Сочинения
Назад
Литература
Статья
Другое
Не определено
На главную
Расширенный поиск
Опубликовать
Помощь экспертов - репетиторов
Помощь с дипломной
С отчетом о практике
Помощь с магистерской
Помощь с курсовой
Помощь с рефератом
Помощь с контрольной
Помощь с эссе
Срочная помощь студентам
Учебные материалы
Рефераты
Дипломные работы
Магистерские диссертации
Отчеты по практике
Ответы на вопросы
Курсовые работы
Курсовые проекты
Практические задания
Эссе
Защитная речь
Доклады
Учебные пособия
Контрольные работы
Методички
Лекции
Сочинения
Почитать
Литература
Статья
Другое
Не определено
Помощь в написании работ
Написать дипломную работу
С отчетом о практике
Помощь с магистерской
Помощь с курсовой
Помощь с рефератом
Помощь с контрольной
Написать эссе
Срочная помощь студентам
Тема:
Величини в шкільному курсі математики
Вид работы:
Курсовая работа (т)
Предмет:
Педагогика
Язык:
Украинский
,
Формат файла:
MS Word
21,84 Кб
Скачать
Опубликовано:
2016-04-13
Поделись с друзьями:
Все курсовые работы по педагогике
Скачать курсовую работу
Читать текст online
Заказать курсовую
*Помощь в написании!
Посмотреть все курсовые работы
Вы можете узнать стоимость помощи в написании студенческой работы.
Помощь в написании работы, которую точно примут!
Похожие работы
з?олог?¤ сенсорних систем: шк ?рний та слуховий анал?затор
1.6 ¬заЇмод≥¤ р≥зних вид≥ в шк ≥рноњ чутливост≥ 9. 1.7 Ўк≥рний анал≥затор ¤к джерело рефлекторних реакц≥й. 12.
...дал≥ ” дитини перш≥ у¤вленн¤ про форму предмет≥в, про њх величину ≥ просторове сп≥вв≥дношенн¤ розвиваютьс¤ на основ≥ сп≥льноњ д≥¤льност≥
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
зико-х?м?чн? методи досл?дженн¤ ¤кост? шк ?ри та вироб?в з нењ
1.1 ласиф≥кац≥¤ ≥ характеристика асортименту шк ≥р. 1.2 ¬имоги до ¤кост≥ шк ≥ри. 1.3 ‘≥зичн≥ показники шк ≥ри та шк ≥р¤них вироб≥в.
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
ќсобливост? про¤ву емоц?й д?тей середнього шк ?льного в?ку ¤к регул¤тор?...
Ќа шк ≥льний пер≥од б≥осоц≥ального формуванн¤ дитини припадаЇ закладанн¤ фундаменту здоров`¤ дл¤ подальшого...
÷е твердженн¤ грунтуЇтьс¤ на закон≥ емоц≥йноњ константност≥, за ¤ким загальна емоц≥йн≥сть людини Ї в≥дносно пост≥ною величиною , але сила ≥
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
ќсобливост? орган?зац?њ ф?зичноњ п?дготовки учн?в молодшого шк ?льного в?ку
«м≥ст. ¬ступ.
...1999), визначено оптимальну форму поступового п≥двищенн¤ величини ф≥зичного навантаженн¤ (¬.Ќ. ѕлатонов, 1985; Ѕ.ј. јшмарин 1990; Ћ.ѕ. ћатвеев, 1991).
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
ќсобливост? у¤ви та њњ розвиток в дошк?льному та молодшому шк ?льному в?ц?
...в пер≥од дошк≥льного ≥ молодшого шк ≥льного в≥ку. ƒл¤ дос¤гненн¤ мети досл≥дженн¤, нами були встановлен≥ наступн≥ завданн¤
...в: к≥льк≥сного аспекту та аспекту тип≥зац≥њ. ≥льк≥сний аспект виражаЇтьс¤ у зм≥н≥ величин , у зменшенн≥ (л≥тоти) ≥
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
ѕсихолог?чн? особливост? неформальних л?дер?в у груп? д?тей середнього шк ?...
...д≥¤льност≥ учн≥в, що робл¤ть вплив на величину њхнього статусу в груп≥ однол≥тк≥в, ≥ оц≥нка ступен¤ виразност≥ цього впливу.
...неформальних л≥дер≥в у груп≥ д≥тей середнього шк ≥льного в≥ку; 3) п≥д≥брати методики дл¤ проведенн¤ досл≥дженн¤
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
Шпаргалки по методике преподавания математики (2006г.
Изучение практически всех величин в нач. курсе мат. изучается по некому единому плану. 1)выяснение представлений шк . о данной величине.
Скачать
Скачать документ
Читать online
Читать online
Не нашли материал для своей работы?
Поможем написать уникальную работу Без плагиата!
Узнайте